Politika kvalitete
OlyBet (lnternational Evona d.o.o. i Modern Games d.o.o.) je dio multinacionalnog holdinga Olympic Entertainment Group-a koji je prisutan na tržištu igara na sreću više od 30 godina.
Osnovna djelatnost OlyBet brenda u Republici Hrvatskoj jest priređivanje igara na sreću. Tvrtke posjeduju 60 automat klubova, 51 caffe bar, casino te online casino.
Kroz dugogodišnje iskustvo posvećeni smo stvaranju povjerenja u odnosima s našim posjetiteljima, te pružanju sigurnog, vjerodostojnog, odgovornog i zabavnog igranja.
Ranije navedeno bit će postignuto kroz;
- Razmatranje konteksta organizacije i usklađivanje sustava upravljanja kvalitetom sa strateškim ciljevima OlyBet-a
- Definiranje odgovornosti zaposlenika kao i njihovo ispunjavanje istih sukladno ciljevima
kva Iitete
- Uspostavu, primjenu, održavanje i neprekidno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015
- Primjenjivanje zakonske i regulatorne obveze
- Praćenje i primjenu novih tehnologija i edukaciju zaposlenika
- Pažljiv odabir dobavljača te njihovu evaluaciju
- Zadovoljavanje potreba i očekivanja kupaca
- Predanost povećanju kvalitete usluga kako bi premašili očekivanja kupaca
- Trajno poboljšanje, shvaćajući da je sustav upravljanja kvalitetom procesni ciklični pristup
- Osiguravanje da naša politika i postupanje prema zahtjevima ISO 9001:2015 norme odražavaju
ono što OlyBet zapravo i čini
- Trajno unaprjeđenje sustava upravljanja kvalitetom.
Okvir za postavljanje ciljeva kvalitete definiran je u Poslovniku sustava upravljanja.
Direktor tvrtke je odgovoran za komunikaciju o Politici kvalitete za sve osobe koje rade za ili u ime
OlyBet-a i stavljanje na raspolaganje relevantnim zainteresiranim stranama.